u

18 Ekim 2015 Pazar

Sezon trendi 2 -Ispanyol Paca

Günaydın herkese.[  Ülkemizde yaşanan üzücü olaylardan dolayı blogla ilgilenemedim.Tam bitti derken bu olaylar tekrar başladı ve Ankara da ki olay gerçekten bir felaketti.Tekrardan hatırlatıp canınızı sıkmayalımm :((  Hayatını kaybedenlere Allahtan rahmet ,ailelerine başı sağlığı diliyorum. ]

Yazımıza dönemlim.Bu post sonbahar trendi 1-Süet parçalar postumuzun devamıı 2-İspanyol paçalar :)) Sezonda her mağazada bulabileceğiniz ve çok rahat kombinlenecek parçalardan.Postu sonuna kadar okuyunn derimm sonunda sizi ilgilendirecek bir şey var :)  iyi pazarlar ve keyifli okumalar.
Sezonun ikinci trend parçalarından olan ispanyol paça pantolonları inceleyeceğiz bugün.(sonunda yazabildim :)) ).Ben bayılıyorum ispanyol paçalara gerçekten baharın vazgeçilmez parcasii :))


İlk olarak benim kendisine tarzına hayran olduğum Majawhy var.Gerçekten her şeyi mükemmel kombinliyor hiç bir parça üstünde absürt durmuyor.Diğer kombinlerinede bir bakın derim.
Genellikle ispanyol paçayı kaldıran güzel gösteren tabi ki topuklu ayakkabılar :)) Karla Deras ise bu işte kesinlikle MÜKEMMELL!!!!!! <3

Ve siyah,koyu kot her şeyle mükemmel oluyor.Özellikle ben beyaz gömlek basiclerle kombinlemeyi çok seviyorum.Hem şık hem sportif.
               

Bu tam denim on denim olmasa da bence kot gömleklerde de mükemmel olabilecek parçalardan.Deneyin derim:) Deri ceket+ispanyol paça kombinide harika değil mi:) Bu kombin ise Fashionzen' e  ait  <3 :))


Ve Anisa Sojka kendisi, tarzı, kombinler HARİKA.Her bir parçayla şıklık yaratıyor.

                            

                   

 Bu tür pantolonları mango dan (özellikle yüksel bel istiyorsanız mangoya bakmanızı öneririm),zara ,stradivarius,adil ışık(çok güzel modeller var iki tane aldım bile :)),bershka dan ve yine bir çok mağazadan bulabilirsiniz.Umarım keyifli bir yazı olmuştur.En çok beğendiğiniz yada yazmamı istediğiniz yazılar varsa aşasıdaki yorum kısmına yada instagram dan bana ulaşın ve benimle paylaşın :) Kendi kombinleriniz de olabilir heyecanla bekliyorum mutlu pazarlar herkese...

Bu da benim size kombin önerim umarım beğenirsiniz.Bir daha ki postta görüşmek üzere.:*
                                           

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder