u

29 Ağustos 2015 Cumartesi

Sonbahar Sezon Trendleri 1- Süet Parçalar -

Tekrardan merhabalarrr :)) Şu son günlerde o kadar çok alışveriş merkezlerine gittim ki tabi bunun nedeni ablamın ruhsat töreni için kıyafet aramamızdı.peki didoş gittin o kadar buldun mu diye sorarsanız buldum ama almamamın pişmanlığı yaşadım çünkü kararsızlık başa bela bu arada elbiseyi merak ediyorsanız instagram sayfamdan bakabilirsiniz allabouteleve ismin.Sezonda ne var ne yok biliyorum desem yeridir.Bende dedim ki madem bu kadar gittimm bununla ilgili bir post yaziim ve ortaya sonbahar sezon trenlerinin ilk postu ortaya çıktı :)


Etekler genelde hep aynı tarz ve modelde.Hep siyah ile kombinlemiş ama bence beyaz ile de gayet hoş durabilir.Bu tarz etekleri Stradivarius.Bershka,Mango ve Zara da gördüm.Benim gördüğüm yerler bunlar ama muhakkak her yerde vardır.

 
Tarzına hayran oldugum kişii Olivia Palermo,o kadar mükemmel kombinliyorki her şeyi hiç absürt durmuyor.Bu süet kombine ise bayıldımm.

İnstagramda nerdeyse herkes tanıyordur sanırım "modatutkusu"nu, tanımayan varsa da profiline tasarımlarına bakın derimm :)Her kombinine bayılıyorum bu sayfanın bu süet kombinde harika olmuş.

Ve süet ceketler kesinlikle baharın favori parçalarından.Sadece ceket değil yelekler de bu sezonun favorileri arasında.bu tarz ceket yelekler Bershkada Zarada var ama daha çok yelek tarzında ve alt kısımları püskül şeklinde.

Burada ki süet petrol yeşili elbise gerçekten harika normalde kötü görünür diye düşünüyordum ama bu gerçekten iyi görünüyor sevdim diyebilirim.
Ayakkabılarda ise süet harika degil miiiiii.Nude olan Zara,kırmızı ve mavisi zaten bilmeyen yoktur Aquazzura :)Bu dönemin en çok ses getiren ayakkabıları oldu kendileri.
Bir postun daha sonuna geldiiik devamı olarak ispanyol paçalar gelecek takipte kalın:)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder